Sunday, June 6, 2010

Angan-angan orang yahudi

Hari ini plan nak buat summary and modified some SQL statement pertaining to current requirement, tapi server down pulak, jadi tak dapek la den nak buek …dulu den kojo kilang , kalau server down or system down or what ever down, pekerja2 kilang diberi balik dan bergaji, tapi kek tempat kojo den yang sekarang nie haaa tak diberi cuti or balik pulak, jadi tangan den pun merayap2 untuk menaip posting nie.

Memandangkan den baru dapek emaik pasal kasut crock ada kahlimah Allah nie, secara kebetulan atau tidak den nak isithar tak nak pakai dah kasut nie. Eden tak suka Agama den di kotak katik kan dengan cara macam nie lotak kat bawah kaki lak tu di pijak2 aduss … eden cuba mengkontrol diri den agar tidak lari dari hormone yg boleh mempengaruhi emosi den kojap laiee nie .. kang terkeluar bhs Jawa.


I won’t ever go to wear those shoes again even though they were last shoes in the world. I am surprised by how popular they are apparently they are very light weight and comfy.


Those crock shoes they are supposedly to be good in our feet but not to mempersendakan sensitivity agama lain. Is the former or logo designer alert about this sense and this is not a first issue that the “coincident logo” that have been debated.


Sesungguhnya kamu2 hnaya mempunyai angan-angan kosong shj. untuk menyesatkan orang-orang yang benar2 beriman kpd Allah.


"Dan tinggalkanlah orang-orang yang menjadikan agama mereka sebagai main-main dan senda-gurau, dan mereka telah ditipu oleh kehidupan dunia. Peringatkanlah (mereka) dengan Al Qur'an itu agar masing-masing diri tidak dijerumuskan ke dalam neraka, karena perbuatannya sendiri. Tidak akan ada baginya pelindung dan tidak (pula) pemberi syafa`at selain daripada Allah. Dan jika ia menebus dengan segala macam tebusan pun, niscaya tidak akan diterima itu daripadanya. Mereka itulah orang-orang yang dijerumuskan ke dalam neraka, disebabkan perbuatan mereka sendiri. Bagi mereka (disediakan) minuman dari air yang sedang mendidih dan azab yang pedih disebabkan kekafiran mereka dahulu."(Al An'aam Surah ayat 70)

2 comments:

  1. liley, sila layari

    www.tokbelagak.blogspot.com
    www.darulsesat.blogspot.com
    www.tokbelagak-tokbelagak.blogspot.com

    saudari sebenarnya org baru kat ds, kami ni org lama so kami lebih tahu drp saudari.

    harap saudari fikir dgn fikiran yg jernih tanpa dipengaruhi oleh perasaan taksub.

    mana mungkin ajaran sesat dah bg tau awal2 dia punya ajaran menyimpang drp islam sebenar, tentulah permulaannya elok dan bagus utk mengumpul murid/penyokong sampai satu masa barulah sedikit demi sedikit akan didedahkan.

    saya harap kalaupun liley tak percaya, tp tunggu sampai tiba masanya...kalau dah tiba masanya liley akan jadi seperti saya dan akan diugut dgn bermacam2 ugutan....

    contoh mudah, kenapa belagak dah block posting...kenapa sekarang dah tak belagak lagi (sebab rahsia dah terdedah aka kantoi)....lagi mudah kenapa scan meraban sampai sabri yg kena....kata scan hebat...sifu segala sifu...kenapa sabri elok aje tak kena apa2 pun, kote ok, sihat wal afiat dll....kenapa direport abuse semua blog yg tak sependapat dgn belagak...kenapa dia mendiamkan diri dan tak menafikan semua 'fitnah' besar atas dirinya? kalau dia di pihak yg benar tentu dia akan menafikan dan mencabar (perangai setannya) org yg menuduh.....kenapa dia tak berani nak talak 3 bini dia.....kalau dia berani tentu dia nafi kan semua fitnah tu dan sanggup sumpah talak 3 toh puan dia tu....

    saya bicara di sini sbb semua posting saya di darulsaka diblock.

    harap saudari berfikir dengan semasak2nya.

    wassalam
    lillahi taala

    ReplyDelete
  2. Kasyaf datang dari Allah, kalau betul kasyaf / scan tersebut datang dari Allah tentu tak tersasar sekejap dia itu sekejap dia ini, apa ilmu Allah boleh tersasar, Allah tak pasti ciptaanNYA. Nampaknya scan Belagak bukan dari Allah, bukan kasyaf..buktinya Xpert dan sabri dan Wan Asrul dah kena tuduh. Fikirkanlah Tuhan Darul Saka tak pasti yang mana satu dan telah beri maklumat salah pada Belagak. Kesian. Allah SWT Maha Suci bukan seperti Tuhan Darul Saka.

    ReplyDelete