Monday, February 15, 2010

Bismillah 5

Di sebabkan hari ini cuti yang sebenornya tp liley kerja, apa kata liley tepek kat sini bismillah 5. Bismillah 5 nie liley dapat pada 19 Mac 2009 dari seorang Dato', ala Dato' F, hehe takde la nama dia Dato' Dr Hj. Mohd Fadzilah Kamsah. No no no bukan melalui rancangan bersama Dato kat oasis tu, tp tuan hj nie (dia suh panggil haji, supaya dia tk tersasar dr landasan, tp jgn panggil bang haji, dia cakap time tuh) datang kat office bagi motivasi kat staff. :)

Ok taknak melalut panjang, nah amik nie bismilah 5.

/*image bismillah 5 soon will tepek here*/

Amalan bismillah tujuh dan lima menjadikan segala jenis bisa racun tawar dan tidak memberi mudarat kalau terminum. Gelas yang mengandungi racun akan pecah sekiranya di pegang oleh pengamal Bismillah tujuh dan bismillah 5. Semuanya ini akan berjaya jika dengan izin Allah s.w.t

2 comments:

  1. Salam Rabu.

    Liley Putih (LP):

    Yang B5 ni wujud kemusykilan berkenaannya. Kalo di Link ini, http://junjungan.wordpress.com/2009/07/23/bismillah-20-bismillah-9-bismillah-6-dan-bismillah-5/ dan Link ini, http://docs.google.com/fileview?id=0BxS9Jg8Pv-c9NmMzMTViODgtMTJiNC00NTMyLWJmMmMtYWI2MWRiMGI0NzMx&hl=en Bacaan Terakhir sbl Bismillaahil-ladzii... ialah Bismillaahil Mu"aafi. Tapi kalo Versi Dato' Dr Haron Din (Pengasas Darussyifa'), ada extra 1 B lg, yakni Bismillaahil waafi. Ini Butirannya, http://www.darussyifa.org/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12 Maka, ada eloknye LP majukan Kemusykilan ni pd GMTB kita ni, utk Klarifikasi & Verifikasi.

    Salam Sejahtera Kalbu.

    ReplyDelete

  2. insyaAllah saya cuba usaha kan bertanya kpd yang arif.

    ReplyDelete