Monday, February 15, 2010

Office cuti , aku kerja

Ini adalah kejadian kali ke dua datang office tp office cuti yang sebenarnya... muhaha ... hari ni hari raya cina hari yang kedua, ada ke patut aku datang office and tengok semua org dok cuti. Apa yang ada kat office yang aku suka sangat datang office pun tak tahu. Ada ehem ehem kot .. hehe ... entahlah . Wa pu ci tau. Dulu pernah gak sekali datang office tp hari sabtu, punya lah lawa ngan pakai baju kurung ingat hari jumaat, sekali hari sabtu da.

Adakah ini menunjukkan aku adalah staff yang berdedikasi. Tapi kenapa aku selalu begini. Bukan sahaja selalu salah simpang bila time memandu, tapi juga selalu salah hari nak g kerja. Adakah aku seorang perlupa.
Mungkin ini di sebab aku selalu banyak berangan kot atau hormon aku tak stabil. kalau hormon tak stabil adakah aku harus mengambil pil hormon atau aku harus ..ka ka kawinnnnnnnn . Hehe
Sorry, I could not help myself. My hormones did it. :)

1 comment:


  1. nie kena cari ayat yang sesuai utk elak perlupa ni, tok tolonggg!!

    ReplyDelete